Over JANN

Wanneer een event interactief, origineel en sfeervol is, is het in mijn ogen een succes.  Het gaafste vind ik het als mijn ideeën en de wens van de klant samenkomen, waarna iedereen met een nieuwe ervaring naar huis gaat. Daarom ben ik er van overtuigd dat events een belangrijk onderdeel zijn van de marketing van een bedrijf. Niet één andere marketingtool zorgt ervoor dat jouw verhaal zo persoonlijk overkomt op de doelgroep, precies zoals jij dat wilt.

Tijdens mijn werk bij KLM en een marketingbureau was ik druk met het organiseren van events en zag ik hoe onwijs leuk en uitdagend dit is. Daarom zei ik in 2017 mijn fulltime baan vaarwel en besloot ik om het voortaan zelf te gaan doen met mijn eigen bedrijf “JANN events”. Ik werk nu in een oude kerk aan de Keizersgracht met andere jonge ondernemers en doe elke dag iets waar ik heel enthousiast van word en veel energie van krijg. Goede keuze geweest dus!

Inspiratie

Startende ondernemers die 100% voor hun merk gaan en zich volledig weten te onderscheiden van de rest, zijn een grote inspiratiebron voor mij. Daarom heb ik, naast JANN events, ook een eigen event ‘JOOST.’ (want: JOOST. mag het weten) opgezet, samen met Cathelijn Paling. Wij hadden allebei als jonge ondernemer de behoefte aan een fysieke plek waar je andere ondernemers kan ontmoeten en helpen. Met deze events bieden wij starters motivatie, inspiratie en een nieuw netwerk. Een mooi voorbeeld van de kracht van live events! Al zeg ik het zelf…

Werkwijze

Events zijn meer dan een gezellig feestje. Een goed event zorgt voor merkbeleving, interactie met je doelgroep en vergroot de naamsbekendheid van jouw onderneming. Mooi meegenomen: met  een live event creëer je veel goede content om achteraf weer online te delen!

Een event is dus live marketing, een belangrijk onderdeel van de marketingmix. Daarom moet een event meetbaar zijn, zodat jij kan zien of jouw doel behaald is. Dit heet de Return On Event (ROE).

Bij JANN Events ga ik als volgt te werk:

1. Onderzoek

Brainstormen!! Door middel van een korte vragenlijst en een GRATIS brainstormsessie kom ik alles te weten over de wensen en het doel van jouw event.

2. Concept ontwikkeling

Daarna ga ik aan de slag. Ik zet de eventcampagne op, inclusief alle communicatie voor, tijdens en na het event.

3. Realisatie

Tijd om te knallen! Check, check, dubbelcheck.

4. Return on Event

Heb je je event doel bereikt? De beleving van de bezoekers wordt getest en met jou gedeeld.