Wanneer een event interactief, origineel en sfeervol is, is het in mijn ogen een succes. Het gaafste vind ik het als mijn ideeën en de wens van de klant samenkomen, waarna iedereen met een nieuwe ervaring naar huis gaat. Daarom ben ik er van overtuigd dat events een belangrijk onderdeel zijn van de marketing van een bedrijf. Niet één andere marketingtool zorgt ervoor dat jouw verhaal zo persoonlijk overkomt op de doelgroep, precies zoals jij dat wilt.
Tijdens mijn werk bij KLM en een marketingbureau was ik druk met het organiseren van events en zag ik hoe onwijs leuk en uitdagend dit is. Daarom zei ik in 2017 mijn fulltime baan vaarwel en besloot ik om het voortaan zelf te gaan doen met mijn eigen bedrijf “JANN events”. Ik werk nu in een oude kerk aan de Keizersgracht met andere jonge ondernemers en doe elke dag iets waar ik heel enthousiast van word en veel energie van krijg. Goede keuze geweest dus!
Inspiratie
Startende ondernemers die 100% voor hun merk gaan en zich volledig weten te onderscheiden van de rest, zijn een grote inspiratiebron voor mij. Daarom heb ik, naast JANN events, ook een eigen event ‘JOOST.’ (want: JOOST. mag het weten) opgezet, samen met Cathelijn Paling. Wij hadden allebei als jonge ondernemer de behoefte aan een fysieke plek waar je andere ondernemers kan ontmoeten en helpen. Met deze events bieden wij starters motivatie, inspiratie en een nieuw netwerk. Een mooi voorbeeld van de kracht van live events! Al zeg ik het zelf…